Friday, June 27, 2014

Kesusahan yang nyata....

Decision had been made, so what for merungut lg... make a wrong decìsion la, ape la...
bnde dh jd pon, nk tak nak kne lalui jgk kan...

tmbh2 la skrg, kiri kanan depan belakang atas bawah, semua nye x memihak kepada ko, x mnjadi seperti yg dirancang... nk buat mcm mne Allah Maha Berkuasa, Dia lebih tahu...
tahan ke xtahan ke, tetap kne lalui kn....
hidup nih bukan berkisar kepada keje semata2...
sebelum ini, aku rse keje tuh susah, tp bnde lain sekeliling ok, aku survive...
tp skrg, bile sume nye x ok, everything, including pergi mana2 ke buat ape ke, ape2 je, sume nye susah, n thats make me feels really suffocating, depressed, stress nk mmpus, mlm asyik ngigau merapu hal keje, siang hari x tenang pikir kn keje, umah, kwn, transport, family, ulng alik blik kg,,, sume nye sussah even nk mkn pn ssah... why?..
adakah aku yg buat semuanye jd susah...?


otak aku terasa berat, kepale sering kali pening,... hati aku x pernah tenang, jiwa aku x tenteram, bibir pn susah untuk senyum.... muka pn sssah untuk beriak ceria... apakah ini?
Kesusahan ape kah ini?

No comments:

Post a Comment