Wednesday, August 13, 2014

bertahan?

Aku rse nk nangis akan nasib yang menimpa aku....
Aku xthu mcm mne nk spill all the thing out...
aku rse terlampau berat... aku rse x mampu...
aku thu ini ujian utk aku... aku thu Allah lebih mengetahui segalanya...
Aku tahu aku kena sabar... tp aku tak mampu.... mcm mne ni YA Allah...
Utk beribadat pun aku terasa malas.. hati aku dh gelap segelap2 nya ke Ya Allah..l
Sukarnya aku nk dptkn kerjasama org dr segala segi... knpe?
Aku cume nak sume nye berjalan lancar... aku boleh tido dengan lena... aku boleh beribadat kepadamu Ya Allah tanpa rse sekatan, tanpa rse malas...
Niat ku cume ingin mati dalam keadaan beriman Ya Allah... Janganla Engkau bg aku ujian yang boleh memesongkan aku dari jalanmu Ya Allah... bantula aku...
aku pulang bekerja disini.. hanya untuk dekat dgn keluarga... agar aku lebih dekat denganMu Ya Allah... tp keadaan sekarang... Ya Allah tolong la hambaMu ini... jangan biarkan aku terpesong dari jalanMu... Aku hanya inginkan syurgaMu Ya Allah... bantula aku... tunjukkan jalan kembali kepadaMu Ya Allah...

No comments:

Post a Comment