Monday, February 14, 2011

bosan!

3.00 am aku still x leh tido n masih membuang waktu tanpa arah tujuan... masih melayari internet walaupun tiada apa yg hendak ku layari.... huahuahuat... buhsan giler ler... xthu nk buat apa... tido pun mata x nak lelap... nk lelap pun mata x ank pejam... nk pejam pun dah aku xleh nk tido... what to do?...erm... td ade bce blog sorg nih... giler mantap die punya bi... dh mmg sejak azali lg kot berckp omputih... ish.. x thu lah aku.... aku nih yg dh berthn2  bljr... start drp pra sekolah smpai dah abih buat degree nih pun still bi tunggang langgang... klu aku ckp org putih especially waktu present ape2... mesti org thu aku punye bi broken giler kot.... argh... x thu ar nk buat mcm mne nk pandai bi.... cara ckp mcm org pndai ckp bi tp biler ckp ayt tunggang langgang.... grammar hancus... even kdg2 vocab pun lemah giler... ape citer... buat malu jer.... confident lak tuh over something which was totally wrong.... nih ayt yg aku gne nih ntah btul ntah tak... aku perbetulkan pn aku x thu nk betulkan mcm mne.... ish.. lemah betul...kdg2 mlas nk fikir psl bnde nih... tp aku thu bnde nih satu keperluan tuk bina masa depan aku.... tmbh lg bdg yg amik nih... isk mmg wajib la... ptut lah aku x brpe nk score waktu bljr dulu.. (cewah yelah sgt.. hehe...) yelah dah bljr nye dlm bi sumer.... sumer terms dlm bi... klu x fhm mksud terms tuh mcm mne ko nk fhm bnde tuh ape. dgn concept die lg... nk imagine bnde tuh mcm mne lg.... nyaknye... isk2... herm....oklah... aku dah abih tulih dah kat sini,,,, tp mata aku still x leh lelap... ape daa... nk buat ape lg nih.....

No comments:

Post a Comment