Sunday, June 5, 2011

kenduri kahwin sini, kenduri kahwin sana.. ye kenduri kawin~~

assalamualaikum... apa habaq blog ku?.. lame dah x menjengah... hari ini bersamaan 4 jun 2011 bersamaan juga ari sabtu bersamaan juga 2 rejab 1432H...emm... walaupun saat ini dah melangkau 5 jun.. aku peduli ape... ngehngeh... ni ha nk citer psl kenduri ni kawin ni la... sungguh banyak jemputan kawin pada hari ini.. mane2 pun ade... penat jgk nk meraikan nih... arini saja dikampung ade dua kenduri serentak.. yelah musim cuti sekolah nih ramai le yg nk kahwin nye...

so td sempat aku pergi kenduri kwn sekolah.. tuh jelah pun yg aku pergi.. yg lain.. my family yg lain nye pegi... so alhamdulillah dan tahniah lah kepada mereka yg melangsung perkahwinan pd arini... semoga sentiasa berbahagia di sisi insan tersayang dan didoakan juga semoga berkekalan hingga akhir hayat hendaknya dan juga semoga cepat-cepat cahaya mata ye...

so aku nk citer ape sebnarnye nih... aduyai.. hahaha.. entahlah aku pun dah pening... apepun aku ingin mengucapkan selamat pengantin baru sekali lagi kepada member aku... c-da dan pasangan... tahniah.. tahniah dan tahniah.. hehe.. best tgk diorg kawin...



p/s: mak aihh dh bulan rejab dah..sekejap norr rsenye... huhu pose ganti pun xabih lg nih... jom kwn2 yg mne x abih lg tuh kiter usahakan sampai settle hutang yg satu tuh.. mudah2an..

No comments:

Post a Comment